Computerele în educatie: o evaluare

  1. Dispune scoala de un plan pentru utilizarea computerelor în educatie (UCE) în care computerele să apară nu ca obiect de studiu ci ca mijloc educational?
  2. Este UCE o activitate independentă a scolii sau este doar parte a programei scolare?
  3. Finalitătile planului UCE privesc doar mai buna realizare a programei sau au o viziune mai largă?
  4. Are în vedere planul UCE rezolvarea unor probleme educationale semnificative identificate de cadrele didactice?
  5. Cît este de cuprinzător programul de abilitare a profesorilor în utilizarea tehnologiei educationale?
  6. Participă la acest program si personalul administrativ?
  7. În ce măsură este biblioteca scolii computerizată?
  8. Este scoala conectată la Internet?
  9. Există un buget adecvat pentru necesitătile UCE?
  10. Cine coordonează programul de utilizarea computerelor în educatie?
  11. Poate coordonatorul aloca suficient timp activitătii?
  12. Au părintii elevilor sau alti membrii ai comunitătii acces la computerele scolii după terminarea programului elevilor?
  13. Cîte ore pe zi sînt utilizate computerele de către toti elevii scolii?
  14. A devenit administrarea scolii mai usoară prin utilizarea computerelor?
  15. Există computere aflate numai la dispozitia profesorilor si destinate usurării muncii acestora?
  16. Este scoala dotată cu computere portabile pentru utilizare în afara scolii?
  17. Cît de vechi sînt computerele utilizate?
  18. Există soft educational adecvat diverselor discipline?
  19. Există un program de dezvoltare a resurselor educationale computerizate?
  20. Participă profesorii la conferinte regionale/nationale sau internationale pe tema UCE?

(C) Copyright Computer Press Agora