Computerele în educatie: o evaluare
- Dispune scoala de un plan pentru utilizarea computerelor în educatie (UCE) în care
computerele să apară nu ca obiect de studiu ci ca mijloc educational?
- Este UCE o activitate independentă a scolii sau este doar parte a programei scolare?
- Finalitătile planului UCE privesc doar mai buna realizare a programei sau au o viziune
mai largă?
- Are în vedere planul UCE rezolvarea unor probleme educationale semnificative
identificate de cadrele didactice?
- Cît este de cuprinzător programul de abilitare a profesorilor în utilizarea
tehnologiei educationale?
- Participă la acest program si personalul administrativ?
- În ce măsură este biblioteca scolii computerizată?
- Este scoala conectată la Internet?
- Există un buget adecvat pentru necesitătile UCE?
- Cine coordonează programul de utilizarea computerelor în educatie?
- Poate coordonatorul aloca suficient timp activitătii?
- Au părintii elevilor sau alti membrii ai comunitătii acces la computerele scolii după
terminarea programului elevilor?
- Cîte ore pe zi sînt utilizate computerele de către toti elevii scolii?
- A devenit administrarea scolii mai usoară prin utilizarea computerelor?
- Există computere aflate numai la dispozitia profesorilor si destinate usurării muncii
acestora?
- Este scoala dotată cu computere portabile pentru utilizare în afara scolii?
- Cît de vechi sînt computerele utilizate?
- Există soft educational adecvat diverselor discipline?
- Există un program de dezvoltare a resurselor educationale computerizate?
- Participă profesorii la conferinte regionale/nationale sau internationale pe tema UCE?